kolmapäev, 11. november 2009

Grupi õpileping e kodutöö nr.2

Eesmärgid: Meie, neli matemaatikaõpetajat, soovime teise kodutööga saavutada pikemaski perioodis kui see konkreetne kursus, järgmist:

a) Muudame matemaatika tunnid interaktiivsemateks ja ehk ka lastele huvitavamaks

b) Jagame enda kogemusi teiste õpetajatega

c) Toetame üksteist kirjeldades oma edusamme ja hoiatades teisi oma vigadest

Strateegiad/tegevused: Antud eesmärkide saavutamiseks tuleb:

a) Omavahel aktiivselt suhelda, luua lisaks msn'i ja e-mail'ile Skype kontod (need, kellel seda veel pole);

b) Täiendada oma e-õpimappe matemaatikaalaste linkide, enda poolt loodud õppematerjalidega jms. Selle viimase saavutamiseks tuleb kõigepealt üle saada tundest, et minul pole mingit head õppematerjali, mida teistega avalikult jagada;

c) Luua ühine blogi, kuhu siis aktiivselt ka kirjutada, kommenteerida, vihjeid ja muid vidinaid lisada

d) Luua ühine lingikogu

Vahendid/ressursid: a) ajatagavara, mida millegipärast alati napib;

b) igasugune riistvara (k.a. korralik ja kiire võrguühendus);

c) tarkvara, nii sotsiaalne kui mittesotsiaalne, nii veebipõhine kui ühe töökohapõhine;

d) palju vaimuvara, et leiaks vahvaid ideid

e) inimvara, et kõik võrdselt kaasa lööks

Hindamine: Eesmärk on miinumtasemel täidetud kui ühine blogi ja lingikogu on loodud ja seal juba midagi olemaski on. Natuke parem tulemus on siis, kui sinna juba rohkelt materjali kogunenud on. Ja supertulemus on siis, kui see kõik ka veel aasta, kahe pärast toimib.

Skeem

13 kommentaari:

  1. Puudub korrapärasus ja konkreetsus meie grupi hinne oleks 9p.

    VastaKustuta
  2. to Hannes: Mismõttes? :D Mata tunnid sotsiaalse tarkvara abi huvitavamaks.

    VastaKustuta
  3. Kuidas reaalselt te seda mata tundi huvitavamaks ja interkatiivsemkas teete??? Preaguse teksti põhjal mina seda aru ei saa. Minu loen välja, et teie eesmärk on linke jagada ja mingisuguseid "kogemusi" blogis kirjutada.

    VastaKustuta
  4. kui meie õpiks praegu koolis, siis oleks küll huvitav osaleda tunnis, kus kasutatakse selliseid tehnoloogiad. Loodame, et see on rakendatav ka. 10 punkti annab rühm nr 5

    VastaKustuta
  5. Meie arvame jällegi, et meie grupi eesmärgid ja töö on juba praegu töötavad ning läbiviidavad. Tundi saab selles mõttes huvitavamaks ju muuta, et kui mu kaaskolleeg on avastanud midagi huvitavat õpetamise juures, siis on meil koht, kus seda jagada. Ise ju kõike huvitavat üles ei leia. Seega ongi see blogi koht, kus me saame muuta oma tundi selles mõttes huvitavamaks. Samuti on see koht, kuhu saab kokku korjata erineva materjali. Favoritse tähekesi saab juba liiga palju. Oma kodukas pluss blogi on ju kaks lehte. Parem on ju ikka kui kõik on ühes kohas koos.
    Seega arvame, et meie oleme oma 10 punkti väärt :)

    VastaKustuta
  6. RÜHM 1 hindab 10p. Toredaid matemaatikaõpetajaid.
    Super. Neil õpilastel veab. Igaljuhul. Loodame, et saate asja toimima.
    Midagi sarnast on ka Kiili koolis plaanis. Jõudu! ja tahaks tagasisidet, kuidas asi toimis.

    VastaKustuta
  7. Mõningal määral üks meie grupi liikmetest (ta on ise matemaatika haridusega) juba sellise skeemiga kokku puutunud, see töötab, aga nõuab palju aega. Asjakohane ja kasulik teema ning ühine esitlus. Väga tore, et keegi ka kooliõpilaste peale mõtleb, usume, et see mitte ainult ei tee tunde põnevamaks, vaid aitab ka õppetööle kaasa. Grupilt 4 punkte 10.

    VastaKustuta
  8. Grupp nr. 8 leiab, et on tore, kui ühe eriala inimesed erinevatest koolidest tõepoolest oma materjal ja kogemust jagavad! Sellised blogid on inspireerivad ka teistele. Samas ilmselt üsna aeganõudev asi. Kutsume teid ühinema ka koolielu portaaliga, kus saate ühenduda teiste matemaatikutega. lmelik ainult, et see ühine blogi loodi alles esitlusega samal päeval, ja et kõik rühmaliikmed ei olnud veel sellega liituda jõudnud. Selle eest punktid maha. 8,5.

    VastaKustuta
  9. grupp 9

    8 Mõte on hea. Kuid kahtlen, kas on võimalik kuidagi matemaatika tundi teha huvitavamaks sotsiaalse tarkvara abil:) sry kui liiga teen. Oma kooli ajast mäletan ega seal muu ei aidanud kui ainult erinevate ülesannete lahendamine. Pigem võik projektist kasu olla kogemuste ja ideede jagamisel.
    8 - Alustuseks taotlus matemaatikatund huvitavaks teha kõlab väga hästi (see on ikkagi suurem väljakutse kui nt füüsikatundi huvitavaks teha, eksole), kuid ei näe selgelt, kuidas see suur idee realiseeruma peaks? Blogide kasutamisega? Oleks võinud kirjeldada, mis on e-õpimapp (vabandust, kui seda suuliselt räägiti, unustasin siis ilmselt)?
    10 - Mõte on väga hea. Marko, matemaatika tunnid olid huvitavad isegi ilma sotsiaalse tarkvaratagi :D
    Lõpptulemusena oleks ju tore, kui õpetajad oma blogis ka õpilastele väikese nurgakese leiaksid ning arendaksid erinevate koolide õpilaste vahel matemaatilis-intellektuaalset vestlust :)

    Hinne: (8+8+10)/3=8,6

    VastaKustuta
  10. Loodan, et teie maastik toimib ka paari aasta pärast. Reaalne idee ja eesmärgid on konkreetsed. E-õpimapide jagamine on kindlasti kasulik teiste oma rühmaliikmetega.
    Oma kogemustest ütlen, et matemaatika õppematerjale on tohutul hulgal miksikeses, ja koolielus - see tuleks üle vaadata ja siis ongi Teil lingikogu koos kirjeldusega olemas! Samas, et selles rägastikus teed leida peaks natuke seda lingikogu struktureerima. Aga mõte igatahes hea ja eluliselt vajalik.
    Idee sarnane meie omaga - seega ei saa selle kohta ühtegi halba sõna öelda :) Skeem oli joonistatud arusaadavalt, oleks tahtnud blogist rohkem lugeda põhjendust, miks selliseid vahendeid kasutati. Ja mis on e-õpimapp..?
    Grupilt 6 anname 9,5 punkti.

    VastaKustuta
  11. Suhtun teie plaanidesse väga positiivselt.
    Igasugune kogemuste vahetamine kollegide vahel on väga vajalik ja usun küll, et ka matemaatika tunnid sellest suhtlusest võidavad.

    VastaKustuta
  12. Meie grupi (2) keskmiseks 8.4p

    Meile meeldis väga skeem ja õpileping oli päris okei.
    Õpileping ja tehtud kodutöö peaks olema rohkem eristatud ja eks sinna nahka vist osad punktid ka läksid

    VastaKustuta
  13. Tore ja asjalik teema kui ka selle ettekanne tunnis. 10p
    Tervitades,
    Terje

    VastaKustuta