teisipäev, 6. oktoober 2009

Natuke endast ja natuke rohkem minu suhetest sotsiaalse tarkvaraga

Endast eriti kirjutada ei armasta, aga kunagi olen seda siiski teinud ja see on tutvumiseks üleval siin
Nüüd siis natuke rohkem minu ja sotsiaalse tarkvara suhetest.
Esimese e-kirja saatsin 1995. aastal (meiliprogramm oli vist Pegasus, nii ammu oli, näe ei mäletagi enam). Esimese msni teate kirjutasin 2002. aastal.
Esimese õppeotstarbelise veebilehe lõin 2000.aastal, esimese sissekirjutuse ajaveebi tegin 2007.aastal, hetkel on mul viis erinevat aktiivset blogi, millest pidevalt kirjutan ühte - Martna kooli uudistesse.
Kontod on mul Orkutis, Facebookis, Nagis, Netlogis. Aktiivne kasutaja olen siiski vaid Orkutis, teisi vaatan nii kuis juhtub. Ja Hi5-s on mul konto välismaiste sõpradega suhtlemiseks, viimatine kutse saadeti mulle liitumiseks LinkedIN-ga, siiani pole veel vaadanud. Tekib juba selline tunne, et palju võib.
Twitteris tegin ka kunagi kasutaja, eriti ei säutsu, ei ole mulle omaseks saanud. Nüüd selle kursusega seoses olen jälle vahel vaatama juhtunud.
Saigi vist kõik kirja.

2 kommentaari:

  1. Tundub, et enamus tegevusi sotsiaalse tarkvara vahendusel on ikkagi mõeldud igapäevaseks eraeluliseks suhtluseks. Ehk tuleb siin kursusel mõtteid kuidas neid rakendada töös ja enesetäiendamisel.

    VastaKustuta
  2. siiski, siiski, blogid on mul ikkagi tööga seotud :)

    aga igasugustele uutele mõtetele olen alati avatud ;)

    VastaKustuta